Subject: FW: Vägeva 2 täiendatud lahendus_19.08.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 11:17:25 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 1:57 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Arvo Veltri
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Heins Vallimägi' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; 'Silver Neemelo'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Meelis
Kreevan | Road-Expert OÜ' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vägeva 2 täiendatud lahendus

Tere

Saadame teile Vägeva tee 2 korrigeeritud joonised

Tegime eraldi joonise perspektiivse liikluskorraldusega peale TVR
valmimist

Projekti vertrikaalplaneerimise joonisel näitasime kõrgusliku kokkuviimise
TVR projektiga.

Tartu maantee ja Tuleviku tee lahenduse vahelel jäävad kraavid ja
katendikihid näidatud lõike joonisel.

Vägeva tee 2 kinnistult väljasõidu ümberehitamise tingimused joonisel

Lume äraviimise kohta joonisel selgitav tekst

Nähtavuskolmnurk lisatud perspektiivse lahenduse joonisele

Kontrollisime üle, et perspektiivsel lahendusel on toodud TVR projekti
ringristmiku nähtavuskolmnurgad kiirusel 50 km/h. Tulenevalt
"Linnatänavad" standardi joonisest 7.6 (vt pilt all) ei ole võimalik seda
ristmikku läbida kiirusel 50 km/h, vaid tegelik kiirus on ca 30 km/h.
Sellele kiirusele vastava nähtavuskolmnurga oleme oranžiga ka
perspektiivsele joonisele peale kandnud.

Ivar Kartusov

IK Projektijuhtimise OÜ

50 25248